PheroKing Pheroking adalah terlalu unggul jika dibandingkan dengan mana-mana pewangi berpheromone yang ada .. Product #: pheroking based on 0 reviews Regular price: $120.00 $120.00 In Stock

PheroKing

Availability: In Stock

Price: RM120

- +

PHEROKing

pheroking

Kandungan Pheroking

Isipadu setiap botol Pheroking adalah 10ml.

Pheroking mampu menarik perhatian kaum wanita serta membuat mereka lebih mudah tergoda dengan haruman serta wangian Pheromones si pemakainya. Pati wangian dengan 50 X kuasa pheromones mambuatkan ia tahan lebih lama di badan anda. Pati wangian Pheroking lebih pekat dan mempunyai aura bau kelakian yang lebih kuat !!

Dengan botol serta kotak bewarna Merah Dunhill, Pheroking adalah terlalu unggul jika dibandingkan dengan mana-mana pewangi berpheromone yang ada dipasaran masa kini yang rata-rata mempunyai 50x kuasa Pheromones sahaja.

Pheroking akan meningkatkan daya keterampilan anda terhadap wanita secara mendadak, ia mengandungi kandungan pheromones  manusia tulin, pada gred tinggi dan terbaik, yang paling tinggi kepekatannya berbanding lain-lain jenama yang berada dalam di pasaran.Maka anda akan perolehi kesan paling OPTIMUM setiap kali menggunakannya.

Untuk pengetahuan anda, Pheroking BUKAN khusus untuk golongan lelaki dewasa sahaja tetapi ia boleh digunakan oleh semua golongan.Pheroking bukan saja mampu menaikkan rasa ghairah perempuan, tapi ia juga MAMPU membuatkan orang disekeliling anda berasa SELESA dan RILEKS apabila berada dekat dengan anda. Jadi urusan komunikasi anda menjadi lebih mudah.
 
pheroking

Pheroking adalah satu-satunya jenama yang dikeluarkan oleh makmal SWISS FORMULA yang dibenarkan dijual di USA dan EROPAH dengan 50x ganda kepekatan bahan aktif. Ini bermakna 50 kali ganda lebih kuat dari jenama-jenama lain yang terkemuka sekarang. Bandingkan kami dengan pesaing-pesaing pheromones yang ada, anda akan dapati tiada produk lain yang boleh menandingi Pheroking dalam pasaran sekarang.

Kegunaan Pheroking

✔- Hilangkan bau Ketiak
✔- Sekiranya berpeluh wangian akan lebih kuat dan badan lebih wangi.
✔- Sesuai dipakai ketika bersukan
✔- Membuatkan Lelaki & Wanita Tahu Kehadiran Anda
✔- Menyesuaikan "Chemistry" Anda Dengan Orang Sekeliling
✔- Membuat Minda Bawah Sedar Orang Sekeliling Anda Jadi Positif
✔- Meningkatkan Hormon Kelelakian Anda Secara Luaran. 
✔- Mampu membuat wanita terpikat dengan aura badan anda
✔- Membuatkan wanita rasa tertarik ingin mendekati anda
✔- Memberikan Anda Daya Aura Bau "Kelakian " Yang Unik 

Dijamin Berkesan

Pheromones adalah bau semulajadi yang dikeluarkan oleh badan, untuk berkomunikasi dengan orang di sekeliling anda. Melalui pelbagai kajian, saintis mendapati bahawa manusia menggunakan bau sebagai perantara yang mengawal tingkahlaku ketika berkomunikasi, secara sedar atau tidak.Sekarang telah diketahui bahawa tingkahlaku manusia dipengaruhi kuat oleh deria bau semulajadi ini. 

Bau ini dapat menolong anda menarik perhatian dan memikat mereka yang berlainan jantina.Bayangkan betapa kuatnya aura pheroking sehingga mampu menenggelamkan bau asap rokok pada badan anda !!

Kajian menunjukkan wanita memilih lelaki yang mereka suka bukan hanya berdasarkan rupa semata-mata. Mereka memilih lelaki yang mereka rasakan ada sifat kelelakian yang kuat. Dan sekarang anda bertuah kerana dengan kuasa pheromones dari Pheroking, anda boleh membuat mana-mana wanita merasakan perasaan tertarik yang amat sangat untuk mendekati anda !!

Pheroking mengandungi pheromones manusia tulen jenis 5-Alpha-Androst-16-En-3-One, yang akan membuat mana-mana wanita yang berada dekat dengan anda merasa tertarik kepada anda. Wanita akan memuji bau anda yang begitu menarik dan sedap, sebenarnya mereka tertarik pada pheromones yang terkandung dalam Pheroking.
pheroking

Pheroking bukan pheromones yang berasal dari haiwan, jadi anda boleh menggunakannya tanpa was-was. Kajian mengenai pheromones telah membuktikan yang ia boleh menaikkan sifat romantik wanita dan membuatkan mereka inginkan lebih perhatian dari lelaki. Kami menjamin 100% penggunaan Pheroking akan menyemarakkan lagi kasih-sayang pasangan anda!

Pheroking pasti akan mengubah hidup anda dan dijamin berkesan. Jika anda tidak puashati, pulangkan kepada kami dan kami akan pulangkan pelaburan anda 100%. 
 

Cara guna Pheroking

Menggunakannya memang cepat dan mudah. Prosesnya hanya 17 saat . Tiada teknik, atau skil yang hebat diperlukan. Sesiapa sahaja mampu lakukannya.

Untuk menggunakannya, pulas dan buka penutupnya. Tekan pemicit getah dan titiskan pada kolar baju, pergelangan tangan atau leher dan pada belakang cuping telinga. Bergantung kepada biokimia kulit anda, inilah faktor paling kritikal kerana anda sendiri yang menentukan dos manakah yang bersesuaian dengan anda.

Kebiasaannya kita gunakan 2-3 titis sehari dalam masa 12 jam. Ada yang menggunakannya waktu pagi, ada yang mengunakannya pada malam hari. Ia boleh bertahan selama 8-12 jam bergantung pada faktor suhu dan tiupan angin. Gunakan pada suhu badan iaitu 37 darjah celcius. Dan gunakan di kawasan yang tiupan angin sederhana. Ia juga amat berkesan dalam jarak 3 kaki.
 
Cara anda menggunakannya memainkan peranan penting. ia adalah pekat. Menggunakan dengan LEBIH BANYAK, AKAN meningkatkan kesan-kesannya. 
 
pheroking

Testimoni Pheroking

"Tak rugi I beli 2 botol Pheroking dari YOU!.. I kasi sebotol kat member.. sampai sekarang jadi best friends.. thanks for your promp service! Mana you tau pasal pheromone ni???" Kamal-Purajaya

"Dalam masa 3 minggu I pakai.. ada sorang awek yang boleh tahan cun goda I.. Perghhh pengalaman best .. ramai NAK beli selain I ?? You dah try Pheroking" Joe-Klang

"Mula-mula I nak try tapi risau .. ye la.. ye ke tidak ke.. so mula-mula I study pheromone.. ape benda la pheromone ni.. pergi internet cari... lepastu baru I confident nak try, sebab ada kat Malaysia.. murah pulak tu...Suhaimi-Cyberjaya

"Saya mula-mula takut nak order Pheroking dari internet.. yelah takut .. Tapi service you best.. I order 1 hari dah sampai.. syok laaaaa ... Isteri I lembut semacam je ngan I..Harun-Banting

"Segarlah bau Pheroking.. I pakai ada confident dan best.. ada efeklaaa...Mahathir - Kota Kinabalu

"Ehh botol dia sempoilaa.. senang masuk poket.. LAWA LA BOTOL boleh buat koleksi ..bila nak guna, Pheroking ada dalam poket? SEKARANG I DAH ADA 2 Pherox" , Ali-Batu-Cave

"Bau Pheroking memang best gile.. sampai ISTERI  saya kata dia rindu .. bukan kat saya tapi kat bau saya.. Hehehe thanks BRO!", Faizal-Subang Jaya

"Hey kuatla bau Pheroking nya... satu bilik bau!! Kenapa ye.. Satu lagi saya perasan dari pagi pakai Pheroking, sampai malam pun ada bau lagi, Hashim-Pera

There are no reviews for this product.
Write a review
BadExcellent
Facebook comment

Lock full review www.8betting.co.uk 888 Bookmaker